sobota, 7 grudnia 2013

Wystąpiły u mnie główne objawy ciąży i stałam się szczęśliwsza!

Od zawsze bardzo kochałam dzieci. Z ochotą się zajmowałam pociechami swoich kuzynek i zazdrościłam im macierzyństwa. Gdy pojawiły się u mnie pierwsze objawy ciąży, po prostu nie byłam w stanie przestać się śmiać. W związku z tym natychmiast zapisałam się na wizytę do lekarza specjalisty. Kiedy tylko zaobserwowałam u siebie takie objawy, jak: brak miesiączki, codzienne nudności, wzmożone oddawanie moczu oraz zmiany apetytu, to od razu wybrałam się do lekarza. Rozpoznałam, iż nareszcie spodziewam się dziecka, między innymi dzięki tej witrynie internetowej: niulife.pl . To na niej przeczytałam dużo informacji o pierwszych symptomach ciąży.
Fotografie pochodzą z- Portal niulife.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz